tisdag 24 februari 2009

FETTISDAG...

Hej vänner!
Hoppas att ni haft en bra helg! Det har jag iaf. Har sovit bra flera nätter nu..peppar, peppar. Dagarna har väl rullat på som vanligt. Lite sång med mamma, beröring/taktil, duschning m.m...
Idag har vi varit och träffat 2 tanter på handikappomsorgen. Kurator M-T var oxå med. Pratade om mig hur jag är m.m...
Hoppas att det blir bra att få en personlig assistent. Sen hade vi tänkt gå å hälsa på mammas jobb, men det blev så sent och det vara bara att fara hem för det var mat dax för mig.
Jag fick min vanliga sondvälling...men mammis o pappis svullade i sig semlor dom!!!
Ikväll blir det säng tidigt! Ska göra "nåt" imorgon, men det skriver jag inte om nu! :)
/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej Jag vet hur det känns när alla andra får äta sött å gott utom jag....lite surt men å andra sidan kan vi göra tricks som inte många andra kan...äta och sova på samma gång bra va?! Jag är nu på det mycke större sjukhuset än de hemma du vet för att jag har testat en ny meducin, den var både läskig och bra fast mest bra så jag ska få operera in en "hockeypuck" vid magen (fattar inte riktigt hur, men brorsan tycker säkert att jag är supercool som fångar puckar - jag är ju en stolt lillasyster till en målis) senare i vår och det kommer att göra mig mer avslappnad- jätteskönt. Vi ska nog åka hem idag och då får jag ha det mysigt igen å sova i min egen säng...längtar. Hoppas att vi får ses snart fast inte på sjukhuset förstås. Du berätta inte för nån om vårt tricks va. Jag tror att du är lika bra som jag på att bevara hemlisar.Kramar o bus från Alma

    SvaraRadera