fredag 20 februari 2009

FREDAG...

I natt har jag inte haft en så bra natt!
Lite ledsen, men sov ändå typ 5 timmar i sträck. Var lite mer slem i morse än vanligt och jag kräktes oxå när jag fick sondvällingen.
Men det bar iväg in på sjukan på fm till min dr. Marie. Kul att fara dit och träffa många tanter/farbröder som tagit hand om mig på ett eller annat sätt. Alla tycker att jag blivit så stor. Och det bevisade ju vägningen och mätningen...11 680g och 77,5 cm :)
Hos dr. Marie så pratade vi om mina mediciner och lite kallelser hit och dit! Sen så undersökte hon mig.
Hon hade ett roligt stetoskop som var förklädd till en rosa kanin..jag älskar ju rosa :)
Därefter bar det iväg hem igen. Pappa sover en sväng för han ska ut och jobba natt i helgen. Mamma och jag får greja på och mysa lite grann.
Trevlig Helg! alla mina vänner...
Puss /Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej AMELIA VÅR ÄLSKADE PRINSESSA.
    I natt har mormor sovit skönt, sedan jag
    varit å hälsat på hos Dig och Din Älskade
    Mamma, när Din Älskade Pappa var på sitt
    nattjobb.
    Att få sitta å hålla Dina goa små händer å
    smeka på Dina goa kinder tycker mormor är helt underbart.
    Hihi att Du bajsade i vattnet när Du var på
    badet.
    Lilla GUMMAN vad Du har blivit stor
    nästan 12 kg.
    Hoppas att Du och Din Mamma hann göra klart
    i tvättstugan, när mormor gick hem.
    Din Mamma har ju det så bra, som har både
    hjälp och sällskap av Dig AMELIA.
    Puss o Kram o Sov så Gott VÅR LILLA HJÄRTEVÄN.
    Önskar mormor o morfar.

    SvaraRadera
  2. Hej AMELIA, VÅR ÄLSKADE LILLA GUMMA

    Va skönt att vi kan titta in till Dig så här på kvällen i Ditt lilla hus, och önska Dig
    en God och bra natt.
    Hoppas att DU o Mamma har det mysigt
    tillsammans, nu när Pappa jobbar natten.

    Puss o Kram o Sov Gott AMELIA VÅR LILLA
    PRINSESSA.

    Mormor o Morfar
    PRINSESSA.

    SvaraRadera