söndag 13 juni 2010

VARIT PÅ VIFT I REGN Å ÅSKA...

Idag är det söndag och jag har varit på språng två gånger idag. Mitt på dan fick vi för oss...mammis, jag o assis att åka till pappis. Han var vid havet och höll på med våran båt. Köpte med mat o fika. Men det var så kallt o blåsigt så klev inte ens ur bilen. Vi åkte hem och jag fick lite käk. Efter en stund när vi varit hemma så började det regna kopiöst och åska och även hagla lite. Inte kul med åska!

Men det gav med sig och när pappis kommit hem så var det dax för nästa tripp. Vi blev bjudna hem till lillkusin min. Amanda. Kul! Det är inte så ofta vi hinner ses!
Hon växer så det knakar.
Fast det gör väl en annan oxå. Imorgon ska jag till min doktor och då blir det väl vikt och längd koll! ;)
Det skulle ju tas lite bilder på oss, så det va ju bara att snällt ställa upp. En annan kan ju inte göra så mycket motstånd, men Amanda gjorde så gott hon kunde :) Det ska inte vara alldeles för lätt att ta bilder på prinsessor! Men några blev rätt bra! :)




När vi kommit hem från kussen, så var det raka vägen in i duschen för mig...
Ska man till doktorn måste man vara ren, säger mammis!
Men jag blev så kall efter (34,3 grader) Så nu ligger jag ner bäddad i lusasken med massor med filtar.

Natti/ Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar14 juni 2010 kl. 21:21

    Go´kväll LILLA HJÄRTEVÄNNEN våran.......

    Mormor måste titta in till Lilla Gumman å säga Go´natt.
    Bra att Du tog Mammis o Assis med Dej på en tur o kolla Pappis så att han inte latar sig i båten, "hihi".

    Va skojsigt att få träffa Lillkusinen, två stiliga prinsessor. Du kom väl ihåg att viska lite bus i hennes öra.
    Hoppas det gick bra hos doktorn.....det är klart det gjorde.
    Hoppas att Du sover skönt med Nasse inatt, å att Du har fått upp värmen.
    Morfar hälsar Go´natt o Sov Så Gott till sin LILLA PRINSESSA.
    Vi hörs imorgon.

    /Puss Puss på Dej o Natti Natti.....

    SvaraRadera