lördag 12 juni 2010

JAG HAR SUTTIT...

Ja, nu måste jag försöka ta igen allt jag missat berätta för er.
Det har gjorts en del förändringar med mig angående inhalationer o medicin. Mammis o pappis fick sig verkligen en spark i ändan när vi va på Krabbeträffen. Det gav så otroligt mycke!
Jag har blivit mycket mer tillfreds o harmonisk. Saliven har jag dock kvar, så jag måste ha mina åksjukeplåster...men det är riktigt bra i perioder. Så jag har varit så duktig att jag faktiskt har suttit i min tumlevagn...som mest i 2 timmar. Det ni!
Det är bra för min rygg o lungorna. Jag läggs i en annan liggställning oxå och det blir så bra saturation för mig då. Har varit så duktig att jag till o med varit utan sygas några stunder.



2 kommentarer:

  1. Oj va kul att se att du mår så bra Amelia! Vi ser fram emot att höra om dina nya vanor.
    Pussar från Noelia m familj

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar12 juni 2010 kl. 13:53

    Hej igen ÄLSKADE HJÄRTEVÄNNEN våran.....

    Mormor o morfar blir så lycklig, när vi ser att Du kan sitta uppe flera timmar, har hört det tidigare av Mammis, men nu får vi verkligen se så duktig Du är.....vilka förbättringar, så underbart, även annan liggställning o utan syrgas liten stund.
    Vilket skitväder det är idag, blåsigt, ja det riktigt stormar o ingen sol.
    Mormor o morfar riktigt längtar tills det blir soligt o varmt, så Du kan rulla hit igen med Päronen, å vi kan sitta ute i solen.
    Ha nu en bra dag med Mammis, Pappis o Assis, för det känns riktigt skönt att vara inne i värmen en sån här dag.
    Morfar hälsar som alltid till sin LILLA PRINSESSA.

    /Puss Puss o Stora Kramen

    SvaraRadera