lördag 12 juni 2010

NU ÄR JAG HÄR IGEN...

Har ni saknat mig mina vänner? Jag mår iallafall bra ska ni veta!
Anledningen varför jag inte skrivit här på länge...är att mammis har haft så mycket att göra ett tag och en annan sak är att det varit strul med bloggen. Tiden fanns inte att fixa det för mammis...men igårkväll så hjälpte min snälla tant Suss oss att fixa den. Tack så mycke! Så nu kan vi skriva igen. Har saknat er! För det har hänt en del saker som jag velat berätta men inte kunnat! :) / Amelia

2 kommentarer:

  1. mormor o morfar12 juni 2010 kl. 13:23

    Hej LILLGUMMAN våran.......

    ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN....kan mormor titta in till Dej. Har saknat sååå mycket, att Du/Mammis skriver. Skönt att Ni har fixat till det.
    Förstår o vet att Mammis har tusen järn i elden.
    Vi hörs.

    /Puss Puss

    SvaraRadera
  2. Vassegoo kära lilla Amelia =)
    Hoppas nu inte bloggen krånglar nå mera , så vi kan få läsa om dina dagar.
    Det är verkligen roligt att följa din vardag , du får ge mammis din en extra puss för att hon är så duktig på att skriva och lägga ut bilder.
    Du har många läsare , prinsessan där =)
    Puss & Kram från din "tant Suss"

    SvaraRadera