fredag 11 juni 2010

NU ÄR JAG PÅ HEMMAPLAN IGEN.....

Nu ligger jag i min egna säng igen ... så skönt! Resan gick jättebra.
Mycket fortare än då vi åkte ner. Nu for vi ca 14 från Västerås och rullade in på gårdsplan vid 21.30.
Jag gjorde ju det lätt för päronen o assis....kissade bara.
Jag sussade så skönt....till o med snarkade lite så jag höll Nasse vaken :)
Men lika glad va han för det.
Klockan är mycket nu och mammis är rätt trött , så det får bli ett kort inlägg!
Vi har iaf haft en otroligt givande Krabbeträff som Felicia´s mammis o pappis fixat så bra !
Varit lite föreläsningar och en del surr hit o dit....:) Päron ni vet !
Mina päron har fått en del att fundera på iaf ! :)
Imorgon ska jag be mammis skriva lite mera och såklart kommer det lite bilder oxå på alla snygga prinsessor o prinsar !

Puss o Natti / Amelia

3 kommentarer:

  1. farmor sa...
    Välkommen hem våran lilla Älsklings sessa.....

    Ohh vilka ljuvliga rader mammis har skrivit ner....farmor o farfar känner sig såå lyckliga över att Ni har haft det så bra i Västerås, det är lätt o säga så här i efterhand men vi kände i våra hjärtan att det skulle betyda mycket för din mammis o pappis o självklart för Dig oxå Tullan, samt alla dom andra sessorna o prinsarna med deras föräldrar.
    Va bra att resan hem gick bra, Du har en fantastisk pappa som kör er så tryggt o fint en stor applåd är han värd!
    Vi längtar såå efter att få höra allt som Ni varit med om, men nu måste ni få landa o smälta allt först.
    Hoppas att det blir sol o varmt nu så Du kan vara ute o mysa älskade Tullan, osså MÅSTE bara ditt paket komma den här veckan!! farmor är så sur på att dom inte skickat det ännu *grr*
    Farfar skickar Gokramen till sin Lilltulla...
    o farmor säger som vanligt:
    Puss på Dig....

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar sa...
    Våran LILLA GODING.....

    VÄLKOMMEN HEM.......
    Å va skönt att ha Er hemma igen, och att resan har gått bra.
    Nu får Du, Mammis o Pappis sova o slappa hela dagen. Det får Ni unna Er idag efter denna långa resa.
    Ha en bra dag så hörs vi sedan.

    /Puss Puss o Kramiz

    SvaraRadera
  3. Emma Säll sa...
    Hej kompisar.

    Vad skönt att resan gick så smidigt hem, våran gick med bra. Vi var så trötta igår efter alla upplevelser o intryck vi fått, jag och mamma somnade faktiskt till i bilen hem. Hoppas vi ses snart igen, nu när vi har husvagn blir det ju lättare att åka längre turer i Sverige...
    Massa kramar från Emma med familj.

    SvaraRadera