fredag 11 juni 2010

KRABBETRÄFFEN LÖRDAG 29/5-10,VÄSTERÅS...

Det blev en tidig morgon! Det var bara att hänga med päronen och assis ner till restaurangen för de skulle få käka frukost. Jag startar ju min dag kl.06 med välling.

9.00 var det samling igen för allihopa. Och idag så var det en av Felicias assis som höll en föreläsning om... "Se det lilla" - om kommunikation. Mycket intressant! Visade lite av vad Felicia har för saker och vad hon gör.

Här är lite av sakerna som Felicia har.
Därefter var det fikatime igen... :)
Och när det var klart så fick de flesta komma och kolla hur Felicia har i sitt hem.
Jag o min assis stannade på hotellet och började packa...
Men mammis o pappis sa att F hade ett fint prinsess rum oxå :)
Sen avslutades det med att vi alla käkade lunch tillsammans...Tänk att nu var det slut på det roliga! Nått man längtat efter och helt plötsligt är det över.
Men det skulle ju fotograferas såklart.....grupp foto :) Det var ju bara att snällt ställa upp...

Här är gänget!
Jag,Felicia,Benjamin,Emma & den glade Otto på golvet!

Mina Krabbe Vänner !

Ja , ni ser ju vem som lyckats hamna på bild oxå ....jo Nasse såklart!
Smilar upp sig som alltid!



Ja , ska summera denna träff så kan jag/vi bara säga att den varit kanoners! Så bra ordnat med allt. Men om det är en sak som inte var bra på hotellet så var det inte riktigt handikapp vänligt! Inte när man kommer i en tvillingvagn iaf :)
Hissen var verkligen på gränsen att komma in i. Och ni skulle sett när jag skulle in på rummet ! :) Jag tänkte...Hjälp! Vad håller dom på med ! :) Man fick nämligen ta upp mig ur vagnen sen fälla ihop den och tippa den på högkant...men skam den som ger sig.Allting går!
Se jag har varit på en resa på 100 mil och är hemma igen. Som sagt .... allting går om man bara vill! Kom ihåg det !

Vår träff var sponsrad :)
Deltagaravgiften,fikat,leksaker m.m...
*********************************************
TACK FELICIAS FÖRÄLDRAR SOM DRAGIT IHOP DENNA TRÄFF !
ETT MINNE FÖR LIVET !

/Puss o Kramiz Ameliam. Päronen

3 kommentarer:

  1. Anonym sa...
    hej lilla sjöjungfru. Vilka fantastiska dagar ni har haft, roligt att få ta del av det du och dina kompsiar med föräldrar har gjort. Det ska bli spännande att få träffa dig och höra mera. din sjukgymnast Annki

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar sa...
    LILLA GOSEGUMMAN våran......

    Så enorma o härliga dagar Ni har haft.
    Att Ni fått träffa Dina Krabbevänners föräldrar o utbyta många tankar o frågor, om sina små GODINGAR.
    Va snällt av Felicias föräldrar som ordnat allt detta.
    Va roligt att få se alla fina kort av Er.
    Man kan ju verkligen se vem som är mäkta stolt, o vakar över Dej AMELIA, jo Nasse så klart.
    Nästan lika stolt som mormor o morfar.
    Ha nu en mysig kväll med Mammis o Pappis, o Go´natt Sov Så Gott önskar mormor o morfar när Du kryper ner i Din sköna Prinsessäng med Nasse som snusar o pussar på Dej i nacken.

    /Puss Puss & Kramiz

    SvaraRadera
  3. vi fyra sa...
    Vilken resa du gjort Amelia !
    Riktigt kul att läsa om helgen , och få se dina Krabbevänner.
    Ni gjorde det bra som åkte så långt , jag och din mamma brukar säga "ingenting är omöjligt , det omöjliga tar bara lite längre tid" och det stämmer bra även den här gången , att ni körde ner i er takt och löste alla problem på vägen.
    Du va så duktig och dina föräldrar är oxå super duktiga som fixar och trixar för att få ihop allt.
    Puss & Kram från "din tant Suss"

    SvaraRadera