tisdag 15 juni 2010

TVÅ OCH ETT HALVT ÅR...

Idag har man månadsdag :) Jag fick imorse 2 st mjukisfiskar av min assis flicka...tack! Så nu har jag även fiskar oxå i min samling :)
Sen så hade mammis o pappis köpt lite smått o gott på stan åt mig. Lite nya cd-skivor bl.a.
Vad har jag gjort mer idag då...jo sussat exakt hela dan. Jag har fått duscha m.m...men inte brydde jag mig för det.

Igår var jag ju hos min doktor. Det gick bra. Vikten hade inte ökat..gått ner faktiskt. :) 19.1 kg & 90,5 cm.
Sen så var det en massa surr om mediciner och annat runt mig.

Ha en bra kväll mina vänner! / Puss Amelia

5 kommentarer:

  1. Grattis på din månadsdag Amelia! Tack för att vi får följa dig dag för dag. Mamma gjör det bra som hjälper dig med att skriva.
    Ha det bra och sov gott i natt.
    Kram, Kerstin Gimbergsson på Grönnäs.

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar15 juni 2010 kl. 21:59

    Våran ÄLSKADE PRINSESSA........

    GRATTIS GRATTIS på Två o Ett Halvt Årsdagen, 30 Månader.
    Va roligt med presenter som Du fått idag.
    Har Du haft en sovardag idag? Ja, det är ju riktigt tröttsamt väder, regn, sol o mulet om vart annat, mormor vill oxå bara sova.
    Ojojoj, va hör jag, har dom bantat Dej..... både bra o inte.
    Det blev inge paket av mormor o morfar idag, men i morron ses vi.
    Ha nu en skön natt o Sov Så Gott, önskar mormor o morfar.

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS ÄLSKADE TULLAN PÅ DIN 2 o Ett Halvt Års-Dagen........
    Hoppas att Din Dag har varit riktigt bra, med många kramar o pussar från mammis o pappis.
    Farmor har nyss kommit hem från jobbet och det första hon gör är att titta in till Dig så hon får hälsa GRATTIS från fajfaj o fajmoj.
    Sov Gott nu Älsklingen våran i natt med Nasse o alla hans vänner tätt intill Dig och som är med Dig i Drömmarnas underbara land.
    Gopussen o Gokramen skickas från farmor o farfar.
    Puss på Dig.....

    SvaraRadera
  4. Grattis på månadsdagen lilla sessan!
    Tro vad det va för cd skivor du fått , hoppas det va något bra som du kan ligga & lyssna på.
    Puss & Kram från Tilda & Gustav

    SvaraRadera
  5. Grattis på månadsdagen.Tänkte på dig när jag grattat Theo imorse.
    Kram Theo

    SvaraRadera