fredag 16 januari 2009

15/1...Ännu en dag på sjukan...
Jag var vaken när mamma kom in till mig i morse. Hon tog mig till sin säng och där låg vi och myste på förmiddan. Jag gillade det och somnade om.Men sen så har jag haft en grinig eftermiddag...vet inte riktigt va det är. Magen kanske?? Eller är det ont i kroppen???Fick svar igår kväll att mitt crp gått ner. Bra!Pappa kom hit till sjukan ikväll och jag har varit så grinig. Har fått både alvedon och ipren.Mamma gjorde mig iordning för natten och la mig i sängen. Hon gnuggade mitt tandkött...aha kanske tänder på gång??? För det tyckte jag var skönt.Somnade vid 22. Fick mat i knappen och ipren.Hoppas jag får sova inatt, för idag har det inte sovits nå bra! Puss och kram / Amelia

7 kommentarer:

  1. Hej hjärtat mitt.....läser att du hade en jobbig dag i går och att det kanske är tänder på gång.
    Farmor skall jobba hela helgen men skulle i stället vilja sitta o krama o pussa på dig, men det får vi göra när farmor o farfar är lediga.
    Det känns som om vi är sååå nära varandra nu då jag kan titta in till ditt lilla hus varje dag o "prata" med dig o så bär jag ju dig i mitt hjärta där du har den allra finaste platsen, men det vet du ju redan om för det viskar jag i ditt öra varje gång vi ses.
    Hoppas att du får må bra nu och att du o mamma o pappa får ha en riktig mysarhelg kramar o pussar till er alla tre.....

    SvaraRadera
  2. Hej Amelia!
    Idag har jag ritat en prinsess teckning till dig, hoppas vi ses snart så du kan få den!

    Kramisar
    Juva

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Så härligt att kunna kika in i ditt lilla hus varje dag! Och få se bilder på söta du! :) Hoppas att du fick sova gott i natt! KRAMAR från Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej sötaste lilltjejen!
    Tänk vilken fin sida du fått! Var bara tvungen att titta in och säga Hej! och berätta att jag och min familj tänker på dig massor massor och om du vill så finns jag här och kanske kan vi hjälpa varandra på nåt sätt...
    Hoppas du snart får komma hem igen och att du får må så bra det någonsin är möjligt trots dumma krabbelurerna som härjar i lilla kroppen...
    kramiZZar din nya väninna IdaFisen =)

    SvaraRadera
  5. Hej lilla Amelia!

    Du är ju fantastiskt söt på bilderna!! Vi tänker mycket på dig och din mamma och pappa. Stor kram till er från jenny, krister, emil & klara

    SvaraRadera
  6. Hej lillvännen !
    Skönt att CRP:et gått ner... jobbit att ha en massa dumma baselusker i kroppen ! Det brukar klia i tänderna flera veckor innan dom äntligen ploppar fram, jag var oxå irriterad när dom va på väg, kom ut nångång ! Vad skönt att din pappa får vara ledig. Hoppas ni får en bra helg med mycket mys : ) Pussar och kramar från Wille, Emma och Filip

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Vi beklagar.. vi har en son som är 5 mån och har krabbes sjukdom.. vill gärna få kontakt med er..
    om ni orkar.. :)
    Du får gärna maila ditt telefonnr så ringer vi dig så snart som möjligt..
    Mvh Nilsson

    SvaraRadera