torsdag 29 januari 2009

29/1 Matchdag...

Ikväll spelar Modo mot Timrå...Derby =)
Heja MODO!!!!
Men nu i skrivandets stund så ligger Modo under...=(
Idag så har jag haft en tant hos mig. Avlastning för mamma o pappa. Jag höll låda hela förmiddan. Ville inte sova fast jag var trött..Zzzzz
Men sen så somna jag och då fick vi främmande. Jag var så ofin och sov hela tiden de var här. De hade bakat kakor till mamma o pappa.Snällt!
Pappa har varit och köpt färg till mitt rum idag, så nu ska mamma börja måla där!
Monica, du frågade om Nasse fick sitta på poolkanten igår när jag badade...men det fick han inte! Han hade glömt badbyxorna hemma så han satt i omklädningsrummet o var sur =)... man kan ju inte bada naken heller! =)
Imorgon ska jag iväg till Habben. Ska träffa mina 3 läkare + några flera. Hoppas man får sova gott i natt!
Kram till alla vänner/ Amelia

1 kommentar:

  1. Hallojj !!
    Vad spännande med en makeover av rummet ! Vilken färg ska det bli ? Ett tips är några lampor i form av rosa blommor från Ikea, har tänkt på dig när jag har sett dom : ) Tre stycken i klunga blir jättefint !
    Hoppas att det går bra på habben och att det är bra personal !
    Kram å gonatt Emma och Ville

    SvaraRadera