lördag 31 januari 2009

30/1 Då var det helg igen...

Jag säger bara heja MODO...dom vann mot Timrå =)
Idag har jag varit på vift. 11.00 var det möte m mina 3 läkare, kurator, sjukgymnast.
Vi pratade om sjukdomen, ändring av medicin m.m... Jag kommer nog att få åka ner till S-vall och göra en andningsregistrering.
Har lite väl låg puls ibland när jag sover. Och lite ojämn andning.
Sen så kände och klämde och drog dr. Monika i mig. Det var inte så poppis. Jag är stelare och det är bara att träna på ännu mer nu. Ta ut alla rörelser i armar och ben.
Längtar till onsdag när jag får bada, för det är skönt för min kropp =)
Sen så hade vi ett till möte med försäkringskassan. Dom prata å prata...jag satt i min vagn och fick välla i knappen! Då blev jag nöjd! =)
Sen for vi hem, jag somna i bilen och sov som en liten prinsessa...Ha en bra helg!
Puss på er alla... /Amelia

1 kommentar:

  1. Ondagen den 4:e februari
    Vilken jättefin hemsida du har, har tänkt skriva flera gånger men det har inte blivit av.
    Eftersom det är onsdag idag hoppas jag att du får det underbart i varmvattenbassängen. Både jag och min man har vattengympa så vi förstår att det måste kännas jättbra för dig att vara i varmvattnet.
    Det är också roligt att höra att ni har många fina vänner som ställer upp för er.

    Hälsningar från
    Rode o Thore Olsson

    SvaraRadera