lördag 24 januari 2009

23/1 Hej Hej...

Nu var det några dagar sen ni hört av lilla mig... =) Men jag mår bra, så ni vet! Lite mer slemmig, men det är väl sen lunginflamationen.Jag har typ tagit det ganska lugnt, som vanligt. Mamma och pappa har pysslat om mig. Och mina "Natt Tanter" är hos mig på natten...det är skönt att vara hemma.
I veckan fick jag ett brev på posten och det var inte nån kallelse från sjukhuset =)... det var min snälla tremänning Juva som skickade en fin prinsess teckning som hon ritat. Då blev jag glad! Den sitter på vårat kylskåp.
Igår var mina päron och jag bjudna till några vänner på middag. Mamma och Pappa fick äta jättegod lasagne. Jag fick min välling som vanligt i knappen.Sen så fick de mat med sig hem oxå. Alla är så snälla och omtänksamma. Puss på er!
Idag har jag varit till min sjukgymnast på Habben. Jag längtar till onsdag för då ska jag få vara i varmvatten bassängen för första gången. Det blir nog skönt får jag hoppas. Pappa har duschat mig ikväll i min fina duschstol som jag fått låna från Habben.Nu är man ren och sussar gott i sängen!! Natti Natti / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej sötnos! Va härligt att ni blev bortbjudna på mat! Va skönt för dej att få åka till varmvatten bassängen och njuta lite oxå! KRAM från Johanna, Peter o Denny

    SvaraRadera