onsdag 28 januari 2009

28/1 Jippi äntligen onsdag...

Idag fick jag kliva upp tidigt!
Det blev lite omplanering med mina mattider, för att jag inte skulle vara alldeles nyäten när jag hoppade i plurret =)11.20 har jag min badtid på onsdagar.
OJ...vad jag gillade det. Det var väl lite konstigt från början men Pappa var ju med och höll i mig.Fast det behövdes inte så mkt för jag flöt som en riktig flytkork =) Jag bara låg där och flöt och myste!
Härlig panflöjtsmusik spelade vi oxå.Annki min sjukgymnast höll i mig oxå och grejade med benen och armarna. Mamma stod uppe på land och fotade/filmade oss.
Sen så fick hon suga bort lite slem oxå nån gång.Nu på eftermiddan har jag sovit som en stock..vatten suger!
Puss och kram
En extra stor puss och kram till alla mina KRABBE vänner som tittar in till mig!

6 kommentarer:

  1. Hej Amelia. Det var jätte mysigt att vara i bassängen med dig. Du såg ut som en liten sjöjungfru. Annki

    SvaraRadera
  2. Hej Amelia!
    Vilken fin sida du har!
    Här kikar jag in lite nu o då för att se hur du o din familj har det.
    Det verkade ju vara jätteskönt att få flyta omkring i det varma vattnet.Fick Nasse vara med o titta från poolkanten kanske?
    Kramar till dig, mamma & pappa!
    Från Monica m familj

    SvaraRadera
  3. Hej lilla vännen!
    Sitter på jobbet och håller på med en massa tråkiga beställningar.
    Så kom jag på att jag skulle gå in och hälsa på i ditt lilla hus!
    Mycket roligare. Man blir så varm i kroppen av att se ditt söta ansikte.
    Blir också varm inombords då jag vet att du har världens underbaraste föräldrar. Vilken tur att ni har varandra.
    Hoppas du har det bra, lilla hjärtat.
    Ser ju att du har ett rikt socialt liv, med kompis/släktbesök. Dessutom har du ju förmånen att få bada med Anki. Hon är väl oxå en jättefin människa för dig, Amelia.
    Ha det gott tills jag tittar in nästa gång.
    Kramar till dig, mamma och pappa från Åsa C (barnavd.)

    SvaraRadera
  4. Det lät härligt att du fått badat!
    Och att dina nya fina badbyxor "höll tätt" måste ha varit lugnande för mammsen & pappsen *fniss*

    Kram & puss från Tilda & Gustav.

    SvaraRadera
  5. Hejsan stumpan !
    Vad kul att det gick bra i badet, som att va på ett alldeles eget SPA ( man kan ju låtsas iaf ) hehe... Kram kram Kram från Wille

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen! Inte kunnat varit in och kollat läget på ett tag, men blir så glad av att du har fått börja bada. Själv älskar jag att bada, brukar passa på att sova en stund om tillfälle ges.
    Tusen natti natti kramar från Emmy! Mamma hälsar oxå

    SvaraRadera