söndag 31 januari 2010

ÄNTLIGEN...

Japp, ca. 24 timmar efter min första dos movicol av tre...kom kalaset:) Skönt! Och det va mammis som åkte på det :) x 3 idag ;) hihi...
Jag blev faktiskt lite bättre i syresättningen efter, har klarat mig utan syrgas korta stunder.
Och varit vaken mycke har jag oxå varit idag. :)
Mammis och jag hade mysstund med mycke pussar och gos på förmiddan :) Sen så blev det ju avbrott, med bajseriet :o. Efter det bar det iväg in til duschen :) Jag gillar verkligen vatten. Myser så! Jag är nog rätt lik pappis, han gillar att vara i vatten oxå. Blir mycke skönduschning hos oss :)
Sen fick jag träffa pappis en kort stund innan han for på jobbe. Och ikväll har jag varit med min assis H. Vi har myst i soffan och sett på tv. bl. a. En annan del av köping...dom är ju ba för goá :)
Nu ligger jag i min lusask som är renbäddad (mammis har städat mitt rum ikväll) Schysst va?
Hur gosigt som helst! Hoppas jag sover inatt, så jag är piggelin till imorgon. Då kommer en assis som ska skola in sig hos mig :) Längtar, för hon har haft mig förut när jag va lite yngre å mindre :). Det va när vi bodde på sjukan! Så nu ska hon ta hand om mig hemma :)

Natti natti / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!

    Jag har en kille som heter Theo han är 2 år och 5 månader. Hans mage krånglar med, så han får oxå dricka Movicol, även om han tar den varje dag så funka ändå inte. Jag tycker att ni kämpar på bra, du, Theo och alla barn där ute. Måste säga att du har en jätte fin hemsida som jag tittar ofta på.
    Kram Theos mamma

    SvaraRadera